11 Nisan 2012 Çarşamba

Bu Şiirin Adı Yok

www.tips-fb.com




Hayatımın şiirsel yanı...









Görünmez oldu yaşam gözlerinden uzakta,
Hevesim kalmadı hiç ne kara ne de akta.
Sessiz bir bekleyişin vursun hayat dibine,
Sen gibi olmayanlar yok desinler kalbine.
Dumanaltı yorgunluğum usanmaz aramaktan
Usanmasın çaresizlik yakama yapışmaktan!
Fısıldasın sorular bir bir cevaplarımı
Tarumar etsin rüzgar yeni yangınlarımı.
Yangın da neymiş?
Kalbimi gördün mü sen?
Kalbimde yeniden bir sen yarattım ben.
Bıkmadım kuru yaprakları takvim diye saymaktan
Ve her nefesimde sana yeniden tapmaktan.
Yeni mabedlerden yoksun bıraktım ruhumu
Usulca bekliyorum sessiz gelen sonumu.
Sen misin böylesine vakur duran karşımda?
Ben seni yok saymıştım oysa ki bir hışımda!
Kıyamazdım bilirsin öyle bakma yüzüme
Kor gibidir herbiri kafa takma sözüme.
Bir bakarsın ayrılık dört duvarı sarmalar
Mutluluk yırtık pırtık, üzerinde yamalar.
Al da git gururunu yeni aşklarına sat!
Benden aldıklarını da bir çöplüğe at!
Nasılsa kurur ruhum adım sanım duyulmaz
Aşk sonsuzda değildir yalanına uyulmaz.
Git gidebildiğin kadar benden uzaklara,
Ama giderken n'olur beni de al yanına...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

✿ Ziyaretçiler

Powered By Blogger

FeedBurner

Add to Google Reader or Homepage

ECBanner
Recommended Post Slide Out For Blogger
 
BlogOkulu Gadgets